Fotografia familiar Terrassa | Laura, Marina i Jordi

Diumenge passat vaig poder gaudir d'una sessió amb la Laura, la Marina i en Jordi. Jo no sé si ells s'ho van passar bé però jo m'ho vaig passar de conya. Gràcies a aquesta família tan guapa per haver-se deixat que jo els hagi intentat fer fotos. Espero que el resultat us hagi agradat encara que sigui una miqueta.

El pasado domingo pude disfrutar de una sesión con Laura, Marina y Jordi. Yo no sé si ellos se lo pasaron bien pero yo me lo pasé en grande. Gracias a esta familia tan guapa por haberse dejado fotografiar. Espero que el resultado os haya gustado aunque sea sólo un poquito.

Aquestes són les meves preferides de la Marina.


Marina

Marina

Marina

Y aquí tenim a la Laura, guapíssima:

Laura

Laura

Laura

Laura

Laura

Laura en chocolate

Les dues germanes juntes:

Marina i Laura

I en Jordi, que no va parar quiet ni un moment!

Jordi

Jordi

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.