ciutats

El meu inici en la fotografia va anar molt lligat amb els viatges que feia. Malauradament no eren masses però sí molt aprofitats. Vaig començar a veure el món pel meu objetiu i vaig descobrir que aquest és como un tercer ull que veu aquelles coses que els dos que tots tenim no arriben a captar. Quan descobreixes aixó aprens a veure i viure d'una altra manera. I gràcies a la fotografia he après a gaudir dels petits detalls de la vida que poden ser tan grans com una inmensa catedral. Veureu que la fotografia urbana no consta només de carrers i esglèsies. Una ciutat n'està plena de petits tresors.

Mi inicio en la fotografía iba muy ligado con mis viajes. Desgraciadamente no eran muchos pero sí muy aprovechados. Empecé a ver el mundo por mi objetivo y descubrí que éste es como un tercer ojo por el que ves esas cosas que con los dos que todos tenemos no llegas a captar. Cuando descubres eso aprendes a ver y a vivir de otra manera. Y gracias a la fotografía he aprendido a disfrutar de los pequeños detalles de la vida que pueden ser tan grandes como una inmensa catedral. Veréis que la fotografía urbana no consta sólo de calles e iglesias. Una ciudad está llena de pequeños tesoros.

from de light

bicing

Buscando luz

solitude

Don't enter

Piazza Navona

Clothes

Waiting for a piece of cake

Paris

I aquesta se la dedico a en Santi Picañol, que sé que li agrada molt ;)

Wall of love


4 comentarios :

  1. preciosas, unos detalles fantásticos... Ahora mismo me mata la del Sacre Coeur.. que hace una semana estábamos allí y aún se me ponen los pelos de punta al recordarlo.... Maravillosa

    ResponderEliminar
  2. Ya se que sonaré repetitivo, pero me encanta como se ven las cosas a traves de tus ojos :-)

    ResponderEliminar
  3. Preciosas fotos. Me gusta mucho la de la ropa tendida y la del cielo, esa me ha fascinado.

    (soy la buho2)

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.