horitzons

Està clar que mai ho sabem tot, sempre és bo llegir, buscar, indagar i sobretot, aprendre. En la fotografia no és gens diferent. Per molt que creguis que en saps mai en saps prou. No crec que hi hagi cap fotògraf al món que afirmi que ja no hi ha res pendent per conèixer. Jo intento aprendre cada dia a base de lectura, pràctica i sobretot mirant moltes fotos de professionals i no tan professionals, perque tothom pot tenir bones idees independentment del seu nivell. Ara em trobo en fase esponja. Intento absorbir tot el que se'm presenta i portar-lo a la pràctica. De vegades amb èxit i d'altres no tant, però la qüestió és intentar-ho, oi que sí? Per poder fer una bona feina sempre hem de mirar més enllà de l'horitzó.

Está claro que nunca lo sabemos todo, siempe es bueno leer, buscar, indagar y sobretodo, aprender. En la fotografía no es diferente. Por mucho que creas que sepas nunca sabes lo suficiente. No creo que haya ningún fotógrafo en el mundo que afirme que ya no hay nada pendiente por conocer. Yo intento aprender cada día a base de lectura, práctica y sobretodo mirando muchas fotos de profesionales y no tan profesionales, porque todos podemos tener buenas ideas independientemente del nivel. Ahora me encuentro en fase esponja. Intento absorber todo lo que se me presenta y llevarlo a la práctica. A veces con éxito y otras no tanto, pero la cuestión es intentarlo, ¿verdad? Para poder realizar un buen trabajo siempre hay que mirar más allá del horizonte.



Ampliando  horizontes

books

Ves cosas y dices: ¿por qué? Pero yo sueño cosas que nunca fueron y digo: ¿Por qué no?
George Bernard Shaw

¿Por qué no? ~ Why not?

Experiment amb velocitat lenta ~ Experimento con velocidad lenta

2 comentarios :

  1. Efectivamente hasta del que menos esperamos podemos aprender algo, siempre hay que tener la mente abierta y los sentidos predispuestos :-)
    Sigue experimentando y aprendiendo!

    Besosss

    PD: me ha hecho mucha gracia la expresión de la primera foto jeje

    ResponderEliminar
  2. Doncs et dono tota la raó. Jo penso que sempre s'aprèn, inclús molts professionals aprenen de gent no professional.

    PD: He arribat aquí des de canonistas, per el comentari que has fet a la meva foto del snoot.

    Salutacions.

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.