àngels

És el segon any que visito el Movistar Barcelona Extreme. Si t'agraden aquests tipus d'esports, passar una bona estona amb l'ai al cor i gaudir d'uns bons salts, t'ho recomano. I si a més t'agrada la fotografia llavors passaràs un dia rodó. Tots aquests nois porten un àngel amb ells, n'estic segura. És impossible que facin aquests salts, volteretes a l'aire i mil equilibris sense tenir quelcom que els protegeixi apart del casc. I veure'ls al cel d'aquesta manera, perquè no, també els converteix a ells en una altra espècie d'àngels.

Es el segundo año que visito el Movistar Barcelona Extreme. Si te gustan este tipo de deportes, pasar un buen rato con el alma el vilo y disfrutar de buenos saltos, te lo recomiendo. Y si además te gusta la fotografía pasarás un día redondo. Todos estos chicos llevan un ángel con ellos, estoy segura. Es imposibles que hagan estos saltos, volteretas y mil equilibros sin tener algo que les proteja aparte del casco. Y verlos en el cielo de esta manera, porqué no, también los convierte a ellos en otra especie de ángeles.



inlines1

skate1

motos3

in the air + 1 in comments

flying

9 comentarios :

  1. Ostres que bones, la de la moto és brutal!

    Doncs avui parlava a la feina que hauria estat bé anar-hi, tinc ganes de fer unes fotos a salts i brincades variades. Una llàstima treballar avui...



    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  2. Jooeeeé, sí que parece que vuelan, menudas instantáneas!

    ResponderEliminar
  3. Eva que buenas fotos! Además del increible salto/vuelo que pegan me gustan mucho los colores y contrastes.

    ResponderEliminar
  4. Martí, Angie... moltes gràcies pels vostres comentaris. Me n'alegro de que us agradin.

    C.C., Claudia... gracias por pasar y comentar.

    Molts petons / Muchos besitos.

    ResponderEliminar
  5. Eva, esas fotos están espectaculares!!!!!!!!! quisiera tener el tiempo para poder dedicarme mas a la foto... pero por ahora es lo que menos tengo.
    Besos, nos vamos leyendo

    ResponderEliminar
  6. Has captat genial el moviment!! M'encanta la tercera :)

    ResponderEliminar
  7. Those are amazing!! I really love the second one from the bottom!

    ResponderEliminar
  8. uala eva quin blog mes xulo!!! jo acabo de fer el meu i ara em fins i tot vergonya!!! m'encanta el disseny del teu, es preciós!!!!
    Improsseionant tota la series, un10!!! no m'extranya que guanyessis!!!!
    enhorabona!

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.