La bicicleta vermella

Ja és aquí el meu nou projecte, la meva nova empreseta de fotografia acompanyada de nova web i nou blog. Aquests canvis aniran acompanyats més endavant per publicacions de tutorials, alguna que altra acció per Photoshop i algun truquet per millorar les fotografies. I també hi haurà fotos meves, es clar. Us hi apunteu? Esteu tots convidats. No deixeu de visitar la meva nova web: La bicicleta vermella. Benvinguts!!!

Ya está aquí mi nuevo proyecto, mi nueva empresita de fotografía acompañada de nueva web y nuevo blog. Estos cambios irán acompañados más adelante por publicaciones de tutoriales, alguna que otra acción para Photoshop y algún truquito para mejorar las fotos. I también habrá fotos mías, desde luego. ¿Os apuntáis? Estáis todos invitados. No dejéis de visitar mi nueva web: La bicicleta vermella. ¡¡Bienvenidos!!

La Bicicleta Vermella

El disseny dels logotips, marques d'aigua, targes, postals, capçalera del blog, etc són mèrit de la Meisi. Una fantàstica i estupenda dissenyadora gràfica amb un gust exquisit. La podeu trobar a Flickr i també a Kireei.

El diseño de logotipos, marcas de agua, tarjetas, postales, cabecera del blog, etc. son mérito de Meisi. Una fantàstica y estupenda diseñadora gráfica con un gusto exquisito. La podéis encontrar en Flickr y también a Kireei.

12 comentarios :

  1. m'encanta el blog, m'encanta el disseny, m'encanten els tons, m'encanta el logo, m'encanta el nom, m'encantes, tens un gust excel·lent eva.
    ENHORABONA!

    ResponderEliminar
  2. Benvinguda!
    M'e mola... TOT!

    Molta sort
    i Petons

    ResponderEliminar
  3. Qué bonito todo, me encanta.

    Se me está haciendo eterna la espera para empezar el curso.

    Besos y suerte

    ResponderEliminar
  4. fantásticos todos tus proyectos, que envidia me das!!
    y muchas gracias por poner un link a mi blog, eres en sol!!
    besiños

    ResponderEliminar
  5. Felicidades Eva, me alegro muchísimo y estoy segura de que te va a ir genial!!!

    ResponderEliminar
  6. Muchísimas gracias a todos!!! Sois un cielo. Besos!!!

    ResponderEliminar
  7. Felicitaciones por tu nuevo proyecto. Te deseo lo mejor. Muchos éxitos y que el Señor de guíe en cada paso y decisión. Un abrazo.

    ResponderEliminar
  8. Eva es precioso!!! te deseo toda la suerte del mudo!!! :)))))

    ResponderEliminar
  9. Es una preciositat!! Desitjo de toto cor que et vagi molt bé!!!

    ResponderEliminar
  10. Giozi, Ana, Angie.... Muchísimas gracias!!! Muaaaacc!!!

    ResponderEliminar
  11. Hola Eva, me pasé ya por tu web, está perfecta. Ahora me suscribo al blog, y ya tienes un fan más en facebook.

    Un beso

    Dani

    ResponderEliminar
  12. eva, acave de fer-me seguidora incondicional del teu blog! és perfecte... molta sort amb el teu nou projecte!!

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.