Fotografia comercial Terrassa | SU23.11 Espai de cuina

Ahir em vaig colar en una de les classes de cuina de la Su, una cuinera fantàstica i millor persona.  Menú nadalenc...mmmm... què bo!
La Su no ensenya a cuinar, ella ensenya a estimar el menjar, a tractar-lo amb cura i fer que qui l'envolti olori, tasti, toqui i saboregi qualsevol ingredient com si fos el plaer més gran de la vida. O és que hi ha quelcom més agradable que un bon àpat i en bona companyia?

Si voleu aprendre a cuinar i passar una molt bona estona, aquesta es la vostra escola de cuina. No us ho creieu? Doncs mireu...
Oi que us ha agafat gana? Doncs ja sabeu, la Su us ensenyarà a cuinar tot el que volgueu i més. Aquí trobareu més informació:



Gràcies a tots per aquesta vetllada tan bonica. Ens veiem el proper diumenge fent i venent cookies de xocolata per la Marató de TV3!

Traductor:

15 comentarios :

  1. no tepierdes una eh??? las fotos excelentes como siempre.

    ResponderEliminar
  2. Esto NO es justo! y para el que no lee catalán?!
    Las fotos bellas bellas. :)

    ResponderEliminar
  3. Las fotos preciosas.....lo demás no me he enterado mucho. Saludos

    ResponderEliminar
  4. Eva, sería un detalle que publiques en castellano y catalán :))

    ResponderEliminar
  5. ya veras como te conteste yo en Euskera!!!!....;-P

    muy bonitas toda la coleccion de fotos!!!!
    muak!

    ResponderEliminar
  6. Quin ambient més càlid!! M'agraden molt!

    ResponderEliminar
  7. Gracias a todos! Ya tenéis un traductor para poder leer el texto :)

    ResponderEliminar
  8. Es-pec-ta-cu-lar!!!
    I penso que el mèrit no és només d'uns bons ingredients i un millor ambient. L'extraordinari ull hi té molt a veure.

    ResponderEliminar
  9. Quin reportatge tan xulo!! :D M'ha agradat moltíssim la presentació; la iluminació és molt bona també; la qualitat de les imatges en quant a la nitidessa i composició és fantàstica!! Et felicito i a més m'encanta el menjar de nadal català, és una pena que jo pasi el dia a Madrid. Allà no fem coses tan bones :P

    ResponderEliminar
  10. Que maco, entren ganes d'apuntar-se.

    ResponderEliminar
  11. vaig estar-hi l'any passat i em va encantar! :) durant uns dies vaig tenir que tenia el meu propi 'espai de cuina'... jaja

    ResponderEliminar
  12. Eva, les fotos boníssimes!!!. Per cert, m'ha dit la Marta que en tens una del Pere, del dia del casament del Xavi i la Rosa!. Si són la meitat de bones que les que tens aquí, la VULL!!!.

    Ja em diràs com la puc tenir!.

    Gràcies

    ResponderEliminar
  13. Eva, tus fotos son muy buenas, un gusto pasar por aqui.
    Feliz Navidad
    bs

    ResponderEliminar
  14. Gracias a todos! Gràcies a tots!!!

    (Nuria, ara te les envio)

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.