Estrenant la meva joguina nova

Ahir em va arribar per fi el meu nou objetiu, un Macro que estic desitjant treure al carrer, trobar floretes, bitxets* i tot allò que sigui ben petit per poder-li fer una foto. Crec Sé que ho passarem pipa junts i potser algun dia pugui arribar a fer fotos macro tan boniques com les de la Mònica Caba o en Manel Pons. Per a mi són totalment inspiradors i els culpables de que jo no hagi pogut esperar més per tenir aquesta nova joguina a les mans.

(*em fan por els bitxets però no li digueu a ningú)

Ayer me llegó por fín mi nuevo objetivo, un Macro que estoy deseando sacar a la calle, encontrar florecitas, bichitos* y todo aquello que sea muy pequeño para poder hacerle una foto. Creo Sé que lo pasaremos muy bien juntos y quizá algún día puede llegar a hacer fotos macro tan bonitas como las de Mònica Caba o Manel Pons. Para mí son totalmente inspiradores y los culpables de que yo no haya podido esperar más para tener este nuevo juguete en mis manos.

(*temo a los bichitos pero no se lo digais a nadie)


Canon 5D Mark II + Canon 100 mm f2.8 Macro L IS USM

2 comentarios :

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.