Com reforçar el blanc i negre

Alguns de vosaltres m'heu preguntat com faig per reforçar el blanc i negre en les meves fotos. Sencillament es tracta de donar més contrast però d'una manera molt ràpida i còmode. Com ja sabeu treballo amb Photoshop i el que faig la majoria de vegades és utilitzar una doble capa de blanc i negre, una en mode de fusió normal i l'altre amb llum suau com veureu a continuació.

Algunos de vosotros me habéis preguntado como hago para reforzar el blanco y negro en mis fotos. Sencillamente se trata de dar más contraste pero de una manera rápida y cómoda. Como ya sabéis trabajo con Photoshop y lo que hago la mayoría de veces es utilizar una doble capa de blanco y negro, una en modo de fusión normal y la otra en luz suave como veréis a continuación.

Partim d'aquesta foto de base:
Partimos de este foto de base:




I ara el que farem serà crear una capa de blanc i negre. Si no disposeu de CS5 podeu fer servir la capa de To/Saturació i desaturar del tot.
Y ahora lo que haremos será crear una capa de blanco y negro. Si no disponéis de CS5 podéis hacer servir una capa de Tono/Saturación y desaturar del todo. 


Ara el que farem serà duplicar la capa de Blanc i negre amb Ctrl J o Cmd J si treballeu en Mac i indicarem com a mode de fusió 'Luz suave'. Fareu el mateix en cas de que treballeu amb capa de To/Saturació.
Ahora lo que haremos será duplicar la capa de Blanco y negro con Ctrl J o Cmd J si trabajáis en Mac e indicaremos como modo de fusión 'Luz suave'. Haréis lo mismo en caso de que trabajéis con capat de Tono/Saturación.


Noteu la diferència?
¿Notais la diferencia?



Si en comptes de indicar mode de fusió 'Luz suave' indiquessim 'Luz fuerte' el contraste seria encara més fort però heu d'anar amb compte amb els blancs perque poden pujar massa la llum i llavors ens passaria que se'ns cremarien :S

Si en vez de indicar modo de fusión Luz suave indicáramos Luz fuerte el contraste sería aún más fuerte pero debéis ir con cuidado con los blancos ya que pueden subir demasiado la luz y entonces nos ocurriaría que se nos quemarían :S

7 comentarios :

  1. Gràcies Eva! Ho fas tot fàcil! Petons

    ResponderEliminar
  2. El photoshop ese gran desconocido para mi! Gracias Eva por darnos truquitos!

    ResponderEliminar
  3. Me acabas de enseñar de un modo súper rápido y sencillo algoque llevaba tiempo con muchas ganas de saber hacer!
    Muchas gracias!!

    ResponderEliminar
  4. Que buen tutorial, facil rapido y con resultados muy bonitos! gracias!!! Me has ayudado mogollon!

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.