El desprès de Photo&Ps

Alguns dels meus alumnes, un cop acabat el curs, decideixen continuar junts. És un detall que em fa molt feliç. Aquest grup d'alumnes que rera els cursos segueixen treballant junts va augmentant cada dia. Quan entro al grup de trobada i veig com es coordinen, l'interés que posen, els temes que proposen... aix, em sento como una mare que veu crèixer els seus fillets. 
Estan molt ben organitzats, tenen llistes de participants per orde, publiquen les fotos al seu mural, les comenten entre ells i al final de cada tema qui l'ha escollit s'encarrega de realitzar un mosaic amb les millors fotografies presentades. Són tots una autèntica delícia.

Algunos de mis alumnos, una vez terminado el curso, deciden continuar juntos. Es un detalle que me hace muy feliz. Este grupo de alumnos que tras los cursos continuan trabajando juntos va aumentando cada día. Cuando entro en el grupo de encuentro y veo como se coordinan, el interés que ponen, los temas que proponen... ay, me siento como una mami viendo crecer a sus hijitos. 
Están muy bien organizados y al final de cada tema quien lo ha escogido se encarga de realizar un mosaico con las mejores fotografías presentadas. Son una auténtica delicia. 

Sin título-1

Aquesta és una petita mostra de tot el que estan treballant pel seu compte i em fa sentir molt orgullosa de veure com milloren dia a dia. Hi ha autèntics fotògrafs aquí dins amb molt futur per davant. Ara ho tenen com una afició però qui sap el que els esperarà al futur. Estic segura que aviat veurem a qualsevol d'ells gaudint de la fotografia d'una manera professional, poc els hi falta. Per mi no hi ha millor premi que un dels meus m'escriu o em truca i em diu: Eva, he decidit donar el salt! ... o que ha venut alguna de les seves fotografies, o li han fet un encarrec. Penso que per un mestre, sigui del que sigui, no pot sentir-se millor quan passen aquestes coses. 
Estic desitjant veure el següent mosaic, segur que serà una meravella. I vosaltres el veureu també perque els aniré publicant aquí :)

Esta es una pequeña muestra de todo lo que han estado trabajando por su cuenta y me hace sentir muy orgullosa al ver como mejoran día a día. Hay auténticos fotógrafos aquí dentro con mucho futuro por delante. Ahroa lo tienen como una afición pero quien sabe lo que les esperará en el futuro. Estoy segura que pronto veremos a cualquiera de ellos disfrutando de la fotografía de una manera profesional, poco les falta. Pera mí no hay mejor premio que uno de mis alumnos me escriba o me llame y me diga: Eva, he decidido dar el salto! ...o que ha vendido alguna de sus fotografías, o le han hecho un encargo.  Pienso que un maestro, sea de lo que sea, no puede sentirse mejor cuando ocurren estas cosas. Estoy deseando ver el siguiente mosaocp, seguro que será una maravilla. Y vosotros también lo veréis porque los iré publicando aquí :)

3 comentarios :

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.