Fotografia de nadons Terrassa | Impressions

M'encanta quan truquen al timbre i reconec al missatger que em porta els paquets del laboratori. Els obro com una nena petita a la nit de Nadal. Miro les fotos impreses un cop i un altre i vaig dient per mi mateixa... què maco, què maco... I és que no hi ha res que doni més satisfacció que veure la teva feina en paper imprès, és quan de veritat te n'adones que és real, que allò que et sembla tan bonic ho has fet tu. I tots els nervis i la engoixa de no saber com es veurà desapareixen de sobte i no pots més que somriure satisfeta. Jo sé que no hi ha cap feina perfecta, sempre hi haurà alguna errada, però sóc de les que penso que les coses perfectes no existeixen i si ho fan han de ser d'allò més aburrides. Recordo aquell eslògan de la Generalitat de Catalunya de quan era una joveneta i anava encara a l'institut: la feina mal feta no te futur, la feina ben feta obre fronteres. I què ben cert que és. 

Me encanta cuando llaman al timbre y reconozco al mensajero que me trae los paquetes del laboratorio. Los abro como una niña pequeña en la noche de Navidad. Miro las fotos impresas una y otra bez y voy diciéndome para mí misma... qué bonito, qué bonito... Y es que no hay nada que dé más satisfacción que ver tu trabajo en papel impreso, es cuando de verdad te das cuenta de que es real, que aquello que parecía tan bonito lo has hecho tú. Y todos los nervios y angustia de no saber como se verá desaparecen de repetente y no puedes más que sonreir satisfecha. Yo sé que no hay ningun trabajo perfecto, siempre habrá algún fallo, pero soy de las que piensa que las cosas perfectas no existen y si lo hacen deben ser de lo más aburridas. Recuerdo aquel slogan de la Generalitat de Catalunya de cuando era una jovencita que aún iba al instituto: el trabajo mal hecho no tiene futuro, el trabajo bien hecho abre fronteras. Y qué cierto es. 


Heu vist quin calendari més bonic? n'estic enamorada. He demanat un pels pares i un altre pel meu estudi! I no us fixeu massa amb la manteta, és la primera que vaig fer aprenent a fer crochet, no és una gran meravella però n'estic orgullosa... si veiessiu que en comptes de mans tinc peus i que sóc com un pop amb les manualitats segur que m'enteneu :)

Habéis visto qué calendario más bonito? estoy enamorada. He pedido uno para los papás y otro para mi estudio! Y no os fijéis demasiado en la mantita, es la primera que hice aprendiendo a tejer crochet, no es una gran maravilla pero estoy orgullosa... si vieráis que en vez de manos tengo pies y que soy como un pulpo con las manualidades seguro que me entendéis :)

ACTUALIZACIÓN: Si os gustan los gorritos se los podéis pedir a Ruth a través de su blog GORROS Y PUNTO. Os los hará encantada y siempre a vuestro gusto, se adapta a todo!!!

18 comentarios :

  1. que preciosidad Eva!!! Algún día yo tambien sabre hacer cosas así, lo digo por la manta jajaja

    ResponderEliminar
  2. Jajajajaaj pero qué borrica llegas a ser, jajajajaa

    ResponderEliminar
  3. Que gusto debe dar ver las fotos en papel, la verdad es que son una preciosidad!

    ResponderEliminar
  4. Pero qué maravilla Eva!! me encanta cómo queda la manta para las fotos y el gorro es precioso!

    ResponderEliminar
  5. Que fotos més rebonitas, este estiu ha estat la primera vegada que vaig imprimir fotos meues de format més gran de 10x15, i va ser una emoció tan gran, que el xica que me les va fer em va preguntar si era la primera vegada que imprimia, de la cara que vaig posar, (sóc ​​de les que la meua cara ho diu tot, per bé o per mal, no sé fingir). Amb tu no només aprenc de fotografia,fas que tinga interés per tot,i com sóc ,de cul veig, cul vull (el meu socio em diu Maria capritxos), aquests gorrets són una monada, ja estic pensant en fer algun i el dimarts quan vaja a Canals al entrene de Sergio, a comprar llana per fer-ho, ja et contaré com va la cosa, em fascina el de llana grossa.
    Ah i la manteta des d'ací es veu perfecta, veus, soc més de calça que de crochet.

    ResponderEliminar
  6. quina raó més gran tens amb lo de la impressió de les fotos!!! i la ultima frase me l'apunte!! és molt bona!! i del calendari....uffff.....me enamorat!!!

    ResponderEliminar
  7. Vergonya m'hauria de fer, només tinc 4 o 5 en paper i de ganxet... ni idea, així que jo la veig perfecta!!

    ResponderEliminar
  8. Angie, doncs mira que t'anava a escriure a veure si tenies el patró dels mutons a crochet, jajaja... ja no m'interesses.

    Me alegra que os gusten. La verdad es que como dice Araceli, recibir las fotos impresas de uno mismo es como entrar en una especie de estado de shock!!!

    Muac y requetemuac!

    ResponderEliminar
  9. son en aquestes coses les que em fan sentir orgullosa d'haver nascut en aquella época, perque jo mai tampoc l'he oblidada :)

    increibles les fotos

    petons!!

    I♥NY

    ResponderEliminar
  10. Eva que belleza! Te felicito un trabajo genial!

    ResponderEliminar
  11. Hola Eva!!!
    Que cosa preciosa!!!..esas fotos me encantaron y verlas impresas debe ser una gran satisfaccion.
    Justo estaba por escribirte para preguntarte si conoces algo en la web para mandar a imprimir calendarios. El anio pasado los hice a traves de photobox.com pero la calidad no me convence (y mis fotos tampoco eran de lo mejor..jaja. pero ahora despues de cursar Photo&Ps + Enfocarte con mi profe ya mis capturas han evolucionado :-)
    te mando un beso
    y buen finde!!!
    Melisa

    ResponderEliminar
  12. Hola Eva, soy Eneke... me encantan estas fotos!!! a ver si me puedes ayudar, esta semana he intentado buscar este tipo de gorros y ahora me encuentro con este blog pero no puedo ponerme en contacto con ella!! no encuentro ningún mail de contacto.... ¿me lo podrías facilitar? gracias guapa

    ResponderEliminar
  13. Eva!!! Qué monada!!! Jolines, tengo que imprimir ya, esto no puede ser.

    ResponderEliminar
  14. Eva que fotos mas bonitas!!
    Me encanta tambien la manta y los gorritos ni que decir!
    Un trabajo perfecto como siempre!

    Me encanto el calendario... esta impreso en esas webs online??
    saludos

    ResponderEliminar
  15. Gracias!!!!

    Eneke, te mandé un mail.
    Melisa, ahora te mando otro a ti.

    Besos y feliz domingo!

    ResponderEliminar
  16. Ostres Eva que bonic!!!!
    fa dies que busco algun editor de calendaris i aquest format que has utilizat m'encanta a part de que les fotos son precioses!!! et sabria greu dir-me a on puc aconseguir un editor com aquest o similar? saps si es pot canviar el format a català?
    per cert ja em passaràs el patro de la manteta és preciosa!!
    gràcies per la feina ben feta, profe!!!

    petonots.

    ResponderEliminar
  17. Hola Eva!! Quines fotos més boniques!! m'encanten!!! i la manteta... algun dia aconseguire fer-ne una!
    M'encanta el format d'aquest calendari, l'has editat tu? es que estic buscant alguna cosa similar peró no em convenç, és d'lgun editor d'internet?
    Gràcies per la feina molt ben feta profe!!!

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.