Fotografia de nadons Terrassa | Sara

Quan vaig veure arribar a la Sara en braços de la seva mare ja vaig veure que m'ho posaria fàcil. La Sara s'estava allà on la posàvem sense protestar gens ni mica. És una nena tranquila, curiosa i molt bonica.

Cuando vi llegar a Sara en brazos de su madre ya vi que me lo pondría muy fácil. Sara se quedaba quieta allí donde la poníamos y sin protestar nada de nada. Es una niña tranquila, curiosa y muy guapa.




I com li agradaven els columpis!! 
Y como le gustaban los columpios!! 

 

Aquesta m'encanta, em recorda a les fotos que tenim tots de petitons. 
Esta me encanta, me recuerda a las fotos que tenemos todos de cuando eramos peques.

 

9 comentarios :

  1. Eva, unes fotos magnífiques, tal com esperàvem! moltes gràcies perquè m'has fet saltar unes llagrimetes de l'emoció. Per cert, la Sara ha fet 10 mesos aquest dissabte, no 6 com has posat al títol, jeje
    Bego i Miquel

    ResponderEliminar
  2. Miquel, ja deia jo que la veia massa gran per 6 mesos!! apa que vaig jo ve. Me n'alegro de que us hagin agradat. En un parell de dies li portaré el CD a la Bego. Petons!!

    ResponderEliminar
  3. Profe, está para comersela. ¡Qué fotos más chulas! Gracias por compartirlas con nosotros.
    Besos,

    Mai (te)

    ResponderEliminar
  4. Qué bonita!!! La niña preciosa, la sesión estupenda!

    ResponderEliminar
  5. La niña monísima y la sesión de fotos ideal! me encanta!

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.