Feliç any nou!!!

Ja soc de tornada de les meves vacances. He arribat a casa plena de llum, colors, olors i sobre tot, amb moltes fotos. I una maleta de més, perquè no dir-ho. Però mentre acabo de descarregar les targes de memòria de les càmeres, us vull desitjar un molt bon any 2012. De tot cor espero i desitjo que sigueu molt feliços, gaudiu de molta salut i sobre tot, arribeu allà on us proposeu. 

Ya estoy de vuelta de mis vacaciones. He llegado a casa llena de luz, colores, olores y sobre todo, con muchas fotos. Y una maleta de más, porqué no decirlo. Pero mientras termino de descargar las tarjetas de memoria de las cámaras, os quiero desear un muy feliz año 2012. De todo corazón espero y deseo que seais muy felices, disfrutéis de mucha salud y sobre todo, lleguéis allí donde os propongáis.


Pin It

2 comentarios :

  1. Hola bonica!:)
    espero que expliquis tota mena de detalls sobre Nova York, a mi em va enamorar! hi vaig estar al febrer passat (aviat farà un any...no m'ho crec!!) i es tan espectacular que fins que tornes no ho paeixes!:) tinc moltissimes ganes de veure les teves fotos!

    BON ANY!!
    per cert, hi ha algun curs dels que fas que sigui per principiants totals? Tinc una réflex (De fet me la vaig comprar a NY) però encara estic en procés d'apendre a fer-la servir!
    UN PETONET!!

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.