Fotografia de joves Terrassa | Silvia Pellicer

La Sílvia es va posar en contacte amb mi perque volia unes fotos de retrat en estudi. La seva idea era fer servir aquestes fotografies com a presentació en el seu bloc de bellesa i cosmètica. 
Ahir, per fi, la Sílvia va presentar el seu bloc en societat, i us el recomano al 100%: Belle-à-porter

M'encanta el disseny del seu nou bloc i jo ja me l'he posat en favorits. M'encanten aquests temes, suposo que com a qualsevol dona o persona que li agradi cuidar-se i provar nous maquillatges, cremes i aprendre nous trucs. Estic segura que amb la Sílvia aprendré i molt! 

Ha estat tot un plaer treballar amb ella. És una noia simpàtica, carinyosa i guapíssima. Impossible que les fotos poguessin quedar malament. Gràcies bonica!!!


Silvia se puso en contacto conmigo porque quería unas fotos de retrato en estudio. Su idea era utilizar estas fotografñias como presentación en su blog de belleza y cosmética. Ayer, por fín, Silvia presentó su blog en sociedad, y os lo recomiendo al 100%: Belle-à-porter.

Me encanta el diseño de su nuevo blog y yo ya me lo he puesto en favoritos. Me gustan estos temas, supongo que como a cualquier mujer o persona que le guste cuidarse y probar nuevos maquillajes, cremas, y aprender nuevos trucos. Estoy segura de que con Silvia aprenderé mucho. 

Ha sido todo un placer trabajar con ella. Es una chica simpática, cariñosa y guapísima. Imposible que las fotos pudieran quedar mal. ¡Gracias preciosa!

4 comentarios :

  1. Moltes gràcies Eva! Va ser fantàstic, perquè estava nerviosa, no sabia on mirar... i tu vas fer que tot fos senzill. Estic molt contenta del resultat, totalment recomenable! Em veig tant bé a les fotos que penso: aquesta sóc jo? I sí... amb la càmera de www.labicicletavermella.com i els trucs de bellesa de www.belle-a-porter.com !!!

    Muchas gracias Eva! Fue fantástico porque estaba nerviosa, no sabía dónde mirar... y tu hiciste que todo fuera sencillo. Estoy muy contenta con el resultado, totalmente recomendable! Me veo tan bien en las fotos que pienso: esta soy yo?? Y sí.... con la cámara de www.labicicletavermella.com y los trucos de belleza de www.belle-a-porter.com !!!

    ResponderEliminar
  2. Eva, jo coneixo a la Sílvia! Quina casualitat, no? Espero qu li vaig molt bé amb el su blog, jo ja m'he fet seguidora!

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.