Fotografia d'embaràs Terrassa | Miriam i Enric

Divendres passat en vaig passar el dia patint. Plovia i plovia... i jo només feia que pensar en l'endemà, en la sessió que teniem preparada per la Miriam i l'Enric. Però, per sort, el dia es va llevar fantàstic i ens va fer una tarda espectacular.

La Miriam i l'Enric van venir amb els seus dos gossos, preciosos, i que es van portar d'allò més bé. L'experiència de treballar amb ells va ser boníssima. Parlo dels gossos, amb la Miriam i l'Enric també :) i la idea de incloure'ls a la sessió, jo crec que també. Segueixo parlant dels gossos...

A la Miriam ja li queda poquet per veure la carona de la seva petita, i jo estic desitjant conèixer-la també!

Mireu quina tarda tan bonica i quines fotos tan tendres... (suspir)

El viernes pasado me pasé el día sufriendo. Llovía y llovía... y yo no hacía más que pensar en el día siguiente, en la sesión que teníamos preparada para Miriam y Enric. Pero, por suerte, el día se despertó fantástico y nos hizo una tarde espectacular.

Miriam y Enrica vinieron con sus dos perros, preciosos, y que se portaron la mar de  bien. La experiencia de trabajar con ellos fue buenísima, con los perros, digo, con Miriam y Enric, también :) Y la idea de incluirlos en la sesión, yo creo que también. Sigo hablando de los perros...

A Miriam le queda muy poquito para ver la carita de su pequeñina, y yo estoy deseando conocerla también!

Mirad que tarde tan bonita y que fotos tan tiernecitas... (suspiro)









5 comentarios :

  1. Eva, qué luz más cálida y qué buenrrollismo transmiten! Preciosas, yo sigo observando y aprendiendo...un abrazo

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias Carolina, un placer que te gusten :)

      Eliminar
  2. Consigues siempre sacar a las familias tan felices !!! muy buen trabajo, son preciosas.

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.