Recordant New York...

Aquests dies que començo a estar una mica més tranquila de feina, m'he dedicat a recuperar fotografies de viatges passats. Al Nadal del 2011 vem estar a New York, una ciutat extraordinària de la que vaig venir més que enamorada. M'ha agradat seure davant l'ordinador i triar i editar per pur plaer, sense pressa, cosa que no es pot fer quan et dediques a la fotografia com a professió i l'entrega als clients és el més important i principal.

Començo a estar ja una mica cansada, la panxa cada cop és més gran i la Victòria sembla que comença a tenir ganes de sortir. Però com encara li queden unes horetes de forn per estar ben cuita, haurem d'anar passant el temps com poguem.

Us recordo que si voleu una sessió de cara a l'estiu d'embarassada, nadó o infantil, més val que m'envieu un correu el més aviat possible ja que començo a tenir l'agenda més que plena i és possible que, si espereu molt, haurem de passar al setembre com a mínim. I ni us imagineu les ganes que tinc de tornar a agafar la càmera!!

I sobre el que us deia de New York, aquí us deixo una petita mostra del que vaig dur d'allà... Si no hi heu estat mai, no us ho penseu, hi heu d'anar. És una ciutat que té de tot per a tots els gustos.


* * * * * * * * * * *

1 comentario :

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.