El meu petit miracle: Victòria

Quan fa uns anys vem començar a buscar un segon fill mai vem arribar a pensar que passariem per tot el que hem passat. Només quan de veritat vius segons quines situacions ets capaç de posar-te a la pell d'algú i, tot i així, les experiències mai no són iguals.

Fa més de cinc anys, la meva parella i jo, vem començar un llarg camí, infructuós, sense èxit, del tot desesperançador i molt trist. Tant que va arribar un moment que vem llençar la tovallola i vem decidir, amb més pena que glòria, resignar-nos a no poder tenir més fills. I just quan ens comencem a oblidar, o, millor dit, a fer-nos càrrec de que ja no hi haurà més menuts a casa, va arribar la sorpresa més inesperada que mai ens haguessim esperat: estava embarassada.

No va caldre pensar noms, jo sabia que seria una nena. Ves a saber perquè, però quelcom dins meu, una veueta suau i tendre, em deia que seria així. Era el nostre petit miracle, la nostra Victòria.

Ara escric això amb llàgrimes als ulls, ben emocionada i, alhora, molt, però que molt feliç. La Victòria ja fa 8 dies que és amb nosaltres, ens ha omplert tots els cors: el meu, el del seu pare, i sobre tot, el del seu germà Lluís. Aquesta petita ha dut alegria, felicitat, però també molta esperança. Esperança en seguir creient que no hi ha res impossible i que, quan menys t'ho esperes, alló que més desitges, pot fer-se realitat. És per aixó que, des d'aquest humild blog, vull enviar un petit i discret missatge a totes aquelles dones que volen ser mares i no ho aconsegueixen, dient-lis que no es rendeixin mai perque potser la seva victòria està per arribar d'una manera o d'una altra.

I ara us presento el meu petit miracle, la meva Victòria...

Victòria (8 dies)
No us sembla un angelet?
Victòria

(Para leer en castellano, por favor, utiliza el traductor. ¡Gracias!)

* * * * * * * * * * *

32 comentarios :

  1. Victoria es perfecta, preciosa y fruto del amor. Un pequeño milagro que ha venido a alegrar vuestras vidas. Yo también sé de esos milagros, también tuve a mi peque cuando ya habíamos tirado totalmente la toalla, con la salvedad de que no teníamos ningún hijo, así que, entiendo perfectamente todas vuestras emociones, y sobre todo, las tuyas como mujer y como madre.

    Muchísimas Felicidades por vuestro pequeño milagro!!!! ♥

    ResponderEliminar
  2. Impresionantes como siempre Eva, una gozada de criatura!!!!

    ResponderEliminar
  3. Por favooooor!!! Ya veo que ya ha hecho sus primeros pinitos en el estudio.
    Es impresionantemente guapa, tierna y femenina...jaja! No me extraña nada que tenga enamoradísimos a su papi y a su hermano.

    ...sí, no hay que rendirse nunca...

    Y a mí pues que ya sabes que me hizo requetefeliz la noticia de que esperabais un bebé y que me hace requetefeliz que ya pertenezca a vuestras vidas. Sin duda, todo el mundo se merece una alegría así.

    PS:...y que mi "sobri" sepa (y si no ya se lo contaré yo) que yo aguanté todos los lamentos de los contratiempos del embarazo de su mami via teléfono y whatsapp...que eso tiene su mérito también...jaja

    Besooos!!!

    ResponderEliminar
  4. preciosas palabras, yo tbien tengo lágrimas en los ojos

    ResponderEliminar
  5. Quina preciositat!! Felicitats Eva! :)

    ResponderEliminar
  6. Si que ens sembla un angelet. Es preciosa i m'han emocionat molt les teves paraules. ENHORABONA :) Un petó ben fort.

    ResponderEliminar
  7. Yo que lo vivi de cerca y se, aunque nunca me pueda poner en vuestro lugar, lo mal que lo pasasteis y a pesar de ser un año triste para mi por distintos motivos, me disteis una alegria enorme con esta pequeña Victoria. Os lo mereceis y me alegra enormemente de que os haya traido esa felicidad que buscabais. Un besito a los cuatro y espero ver a ese bellezon en breve. Muakkkk

    ResponderEliminar
  8. Moltes felicitats!és una criatura preciosa.Quan vaig fer el tractament d' IAD per tenir el meu primer fill,pensava a vegades que, si tenia una nena, s'hauria de dir Victòria, precisament pel que em va costar quedar-me embarassada.Avui en Daniel ja té 20 anys i el seu germà, Aleix, que no es va fer pregar tant,14.

    ResponderEliminar
  9. Moltíssimes felicitats!!!!!!!!! Les fotos són precioses i el text... uff, super emocionant!!
    Una abraçada!

    ResponderEliminar
  10. Preciosa tu Victoria en todos los sentidos. La vida y la esperanza siempre se abren camino. Un beso fuerte ( siento no saber decirlo en catalán )

    ResponderEliminar
  11. Anna Serra (Martinetanna)17 de mayo de 2013, 21:20

    Moltes felicitats Eva! m'has emocionat amb les teves paraules... és tanta i tanta la felicitat que pot arribar a dur un petit a casa... La teva Victòria és preciosa i molt afortunada!! Per molts i molts anys!!! Petonets.

    ResponderEliminar
  12. hay Eva!!!!!!!!!! ♥♥♥♥ es una belleza......y la historia... sin palabras.
    beso grande

    ResponderEliminar
  13. impressionant Eva... m'agrada molt com escrius i com t'expliques... Tens una nena molt maca, i que sobretot, estarà orgullosa de la seva mare!

    ResponderEliminar
  14. Aix Eva... me has emocionado y me ha salido la lagrimita, pero de felicidad y emoción!!
    Os lo mereceis, no se si te acordaras pero un día te dije que cuanto menos te lo esperaras ahí vendría y mira ya la tienes en tus brazos!! No se podría llamar de otra manera... felicidades por vuestra GRAN VICTÒRIA!!

    Un besazo Grande!!

    ResponderEliminar
  15. Solo puedo darte la enhorabuena más grande del mundo por ese triunfo. Te admiro

    ResponderEliminar
  16. Ayyysss si es que no me canso de mirarla !! Es tan bonita !!! Te quiero, guapa. Elisa.

    ResponderEliminar
  17. Es un milagro perfecto y precioso. Felicidades!!!!!!!!!

    ResponderEliminar
  18. Sé que es tu pequeño milagro, por eso me emociono como tú al ver que ya lo tienes entre tus manos. Es preciosa, un angelito, como tú dices.

    ResponderEliminar
  19. Eva, yo nunca llegué a rendirme y después de muchos años al final lo conseguí, en el último intento posible, a punto de ser deshauciada por la sanidad pública y sin recursos económicos para afrontar más tratamientos de forma privada... y llegaron, mis dos milagros!!! El mayor logro de mi vida, el motor que hace que me levante cada día! Por eso entiendo tan bien la pena y la frustración que puede sentirse y la FELICIDAD que traen estos niños, tan buscados. Yo aún los miro y me admiro cada día, y soy consciente del MILAGRO que me ha dado la vida. Al leer tus palabra y ver esa preciosidad de niña... no puedo más que emocionarme contigo ante este triunfo del amor en definitiva, muchas felicidades campeona!!!!

    ResponderEliminar
  20. Muchísimas felicidades, es un niña realmente preciosa. Siempre debería haber niños en casa, son un enorme milagro. Las fotografías, como siempre, perfectas.

    ResponderEliminar
  21. Quina preciositat! A mi també m'has emocionat. El meu camí per tenir al meu segon fill va ser molt dur també. M'encanten les fotos i m'encanten les mantetes mini! Per cert, la Victòria és guapíssima!!!

    ResponderEliminar
  22. Enhorabuena Eva. Es guapísima, y claro entre la modelo y la supermamá fotógrafa, es al tándem perfecto. Q la disfrutes mucho y se te críe bien (como decía mi abuela).
    un saludo

    ResponderEliminar
  23. Qué preciosidad Eva!!! Me la como!!
    El traductor no funciona nena, así que no he entendido ná :))

    ResponderEliminar
  24. No sabes cuánto me alegré cuando me enteré de que estabas embarazada. Te felicito por tu fuerza y por no dejarte caer en la desesperación!
    Victoria ,mi tocalla , es una niña preciosa que estoy segura que tod@s veremos crecer !!
    Enhorabuena !!!

    ResponderEliminar
  25. Crec que ja t'ho havia dit per algun o altre lloc, però ara que llegeixo el teu blog aprofito per felicitar-vos família, per si se m'hagués passat fer-ho abans. Enhorabona, que ho disfruteu mooolt mooolt i moolt !

    ResponderEliminar
  26. Mi mas sincera enhorabuena!! emotivo todo lo que relatas, y para muchas mujeres que no seremos mamás en el futuro creo que estos pequeños grandes milagros simbolizan mucho...
    felicidades!! :-)
    es una preciosidad... enhorabuena!!! y a ser felices!!

    ResponderEliminar
  27. Oooohhh, qué cosita tan preciosa, Eva y qué emocionante todo lo que has vivido, chatuca. Me alegro infinito por vosotros :) Un beso muy grande!!!

    ResponderEliminar
  28. Muchisimas gracias a todos y a todas por vuestros comentarios y felicitaciones. Victòria y yo os mandamos un beso enoooorme lleno de cariño :*

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.