Fotografia de nadons Terrassa | Victòria

Us porto de nou una nova sessió de la meva petitona. Encara que les fotos en color m'agraden molt, no puc passar mai sense el blanc i negre, penso que dona un toc especial a les fotografies.

Hagués volgut fer més fotos a la Victòria però mai hagués pensat que una cosa tan xicarrona donés tanta feina. Del Lluís ja no m'enrecordo i ara sembla que tot em vingui de nou. Us explico això mentre escric amb una mà i amb l'altra li dono el biberó mentre la tinc asseguda a la meva falda. Podeu calcular doncs, el temps que estic trigant escibint amb dos dits. I és una altra cosa que he descobert-recordat: quantes coses es poden arribar a fer amb una sola mà.

Victòria
Victòria

Amb l'ajuda del pare tot és més fàcil... 

Victòria
Victòria
Victòria Victòria

Enlloc com els braços del pare per descansar desprès de tanta feina...

Victòria



* * * * * * * * * * *

2 comentarios :

  1. Está preciosa esta pequeña gran Victoria,... que paséis momentos muy dulces a diario.
    un abrazo,

    ResponderEliminar
  2. Adorable ! Contagian una tranquilidad... Bss.

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.