Fotografia infantil Terrassa | Joel i Carla

La meva tornada ha estat més que agraida amb aquesta sessió. El Joel i la Carla m'ho van posar molt fàcil, tot i que la seva mare, només entrar a l'estudi, m'avisava de que la Carla era molt  vergonyosa i no li agradava gaire que li fessin fotos. Sempre passa que, quan diem quelcom semblant dels nostres fills, sembla que ens escoltin i pensin: sí? doncs ara veuràs com és tot el contrari. I així va ser, la Carla, amb els seus tres anyets, semblava tota una model, inclús triava ella com es volia posar. En Joel va ser una altra història. Encara no camina, però corre gatejant d'una manera que ens va fer suar a tots, i si no, que li preguntin al seu pare :) Tot i així em va regalar somriures preciosos i unes fotos d'enmarcar.

La Carla al principi es va mostrar una mica vergonyosa però li va durar dos segons:

Carla
carla2

En Joel em va regalar uns somriures d'escandol!

joel

 Són o no són per menjar-se'ls?

carlaijoel

Pin It

L'agost el tinc plenet de sessions, així que si voleu una per vosaltres tan bonica com aquesta, no trigueu en programar :)

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . 

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.