Happy Birthday to La Bicicleta Vermella

Tot just aquesta setmana, fa tres anys, La Bicicleta Vermella veia la llum. No pensava dir-vos lo contenta que estic, lo feliç que em fa anar bufant espelmes montada sobre la meva bicicleta. Però, coi, i per què no dir-ho? Amb els temps que corren, mantenir una feina ja és ben complicat i, si a sobre treballes per a tu mateix, ja ni en parlem.

Doncs sí, ben contenta i orgullosa estic de poder mantindre obert l'estudi, de poder compaginar la meva maternitat, ara amb un altre solet ben petit, amb els tallers i les sessions.

Així que, des d'aquí, aquest raconet meu bonic i acollidor, felicito a la meva bicicleta que a tan bon destí em porta. I no vull deixar d'agraïr a tots els meus pares, mares i petitons per confiar en la meva mirada. I als meus alumnes, més de 1.200 ja, molts d'ells repetidors, per aprendre al meu costat, mes rera mes.

Happy Birthday, La Bicicleta Vermella. 
Happy Birthday, Eva. 


Pin It

No deixeu de visitar la nova pàgina dels tallers, té una nova llum i molt color,
reflexa l'ànim amb el que començo aquest nou curs escolar :)
. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

4 comentarios :

  1. ¡HAPPY HAPPY DAY! con mis mejores deseos de continuidad y de inspiración para los que te seguimos! un abrazote y felicidades!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias, Elvira, y ojalá pueda contar muchos años con personas como tú. Un abrazo, preciosa.

      Eliminar
  2. !!Felicidades y espero que cumplas muchos más!! para poder seguir leyendo este fantástico blog y tus maravillosos cursos.
    Un gran,gran,gran abrazo!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Odile, otro gran, gran abrazo para ti, cariñete! qué gustazo haberte conocido :) Muac!!!

      Eliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.