* BENVINGUT A CASA *

Des de ja fa un temps li estic donant voltes a una idea, i cada dia m'agrada més. Aquesta idea es va reforçar quan la meva petitona va arribar a casa. Jo no estava massa fina per poder fer fotos però vaig fer l'esforç de reflexar els primers moments de la nostra convivència plegats.

I just això és el que ara us vull oferir, la possibilitat de deixar-me passar a la vostra llar, amb discreció, sense fer soroll, sense destorbar, només observant i captant petits moments i detalls d'aquesta nova etapa de la vostra vida amb el vostre nadó. D'aquesta manera podreu tenir un record ben bonic dels primers dies que podreu incloure en un àlbum, imprimir o regalar còpies a les avies per fer-les ben felices.


Aquestes sessions tindran una durada d'una hora aproximadament i es realitzaran a la vostra llar. Un cop passats uns dies, s'entregaran totes les fotografies que hagin sorgit (aproximadament unes 20), editades en color o blanc i negre, en suport digital en alta resolució. D'aquesta manera les podreu incloure en un àlbum o imprimir les que més us agradin.


Només caldrà buscar el moment més còmode per vosaltres i pel vostre nadó. Amb una estoneta al matí, quan estan més relaxats i la llum és ben bonica, n'hi haurà prou.


I per tots aquells que reserveu la sessió fins el 31 de desembre, tindreu com a regal un àlbum amb les fotografies d'aquest reportatge, a mida 20x20 cm.


Per més informació i reserves, si us plau contacteu amb mi per correu electrònic a: 


Pin It


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.