Fotografia de nadons Terrassa | Bonics 5 mesos

La Victòria va creixent, i jo obligant-me a fer-li fotos. Tant fer fotos als altres i, desprès, els meus fills en tenen ben poques. Propòsit? No deixar que passi més!

No feu com jo, que quasi que he de buscar una hora al calendari per poder fer fotos als meus fills. Deixeu sempre la càmera a mà i no permeteu que s'escapin moments ben bonics i especials.


Em torna boja aquesta mirada i aquests ulls de gatet...



Pin It

Aprofito per recordar-vos que ja estan obertes les inscripcions pel curs de fotografia per a pares, DREAMS, que tindrà lloc a Terrassa el proper 30 de novembre.
Vols aprendre a fer súper fotos als teus fills? doncs jo de tu no m'ho perdria pas!

+ INFO DREAMS

. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

8 comentarios :

  1. Victoria es taaaaaaaaaaaaaaaaan guapa, tan risueña, tan simpática, y tiene unos ojazos, y unos labios de corazón que me flipan, Eva, en serio, yo estoy enamoradisisisima de tu pequeña, me encanta!!

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. jajajaja gracias mi niña, le doy un mordisquito de tu parte.

      Eliminar
  2. Es que aquests ulls són espectaculars!!!! No m'extranya que t'enganxin ;-)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Sí, i quan somriu, que és cada dos segons, encara més! Gràcies bonica!

      Eliminar
  3. Està preciosa Eva!! quines fotos més boniques, transmeten molt d'amor i tendresa! Felicitats! Petonets!

    ResponderEliminar
  4. Querida Victoria:
    Feliz cumplemes!!
    Muak!!! <3

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Gracias tía Montse, una de estas sonrisas es para ti :)

      Eliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.