Fotografia infantil Terrassa | Júlia i Nacho

Tenir aquests dos trapelles a l'estudi va fer que la seva mare i jo recordessim vells temps, de quan anavem a escola juntes i ens vem conéixer sent encara més petites que ells. La Carme i jo vem passar plegades tot el que abans es coneixia com EGB (comencem a ser una miqueta grans) i, desprès de molts anys ens hem retrobat. Estic encantada d'haver-ho fet i, encara més, de poder conéixer la seva família. Com podeu veure, té dos fills guapíssims i molt simpátics. Quan en Nacho va entrar per la porta, el primer que em va preguntar va ser: Podrem posar cares? és que ja en tinc unes quantes d'assejades, mira... i tot cofoi, va començar a regalar-me un catàleg de ganyotes dignes del millor actor còmic. Què bé que m'ho veu fer passar, trapelles!


I ara, un parell de ganyotes per despedir la sessió :)



Pin It


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.