Fotografia de nadons Terrassa | Victòria, 8 mesos

Hi ha molta gent que m'escriu per dir-me que els agrada el meu estil perquè és net, sense artificis. Si us heu adonat, és així. Amb el temps vas provant coses noves, fas servir decoració, barrets i tot allò que va a parar a les teves mans. Hi ha fotos molt boniques plenes d'elements decoratius però, cadascú, arriba un moment que troba el seu propi estil. A mí, el que més m'agrada és centrar-me en la persona o personeta que estic fotografiant, amb naturalitat, sense artificis, sense decoracions que cridin massa l'atenció. Penso que amb un fons blanc i un terra ben net no es necessita gaire més, perquè el més important és a qui fotografies.

Com dic, cadascú té el seu propi estil, hi ha de molt sencills i n'hi ha de molt carregosos, i ja està prou bé que sigui així, perquè ha d'haver oferta per al gust de tothom, no creieu?

I seguint la meva línia, avui us porto unes fotos de la meva petitona que ja ha fet 8 mesos. I si us plau, si passeu per aquí i teniu la fòrmula, expliqueu-me què s'ha de fer perquè el temps no passi tant ràpid!

CARGADO EN BLOG 8 meses CARGADO EN BLOG 8 meses CARGADO EN BLOG 8 meses CARGADO EN BLOG 8 meses


Pin It


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

3 comentarios :

  1. Eva no tengo palabras... madre mía! es una muñequita linda, linda, linda!!! y qué fotos más dulces y más bellas!!!

    ResponderEliminar
  2. Espectacular!
    La teva filla és expressivitat pura.... amb aquests ulls i aquests gestos.... qui vol dissimular-ho amb molts complements???
    Jo ja fa anys que busco la manera de frenar el temps..... creixen tant tant ràpid.....

    ResponderEliminar
  3. Que gran que está, Eva!!! És maquissima!!! Ho sento però de la formula, resde res!!

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.