Fotografia de nadons Terrassa | La Victòria ja ha fet 10 mesos

Com cada mes, m'agrada mostrar l'evolució de la meva petitona. Aquesta vegada, i degut a que porto unes setmanes amb molt d'enrenou i canvis, hem fet quatre fotos comptades a casa per no deixar passar més dies. La meva intenció és fer un àlbum quan faci el seu primer any, que es ben aviat, amb una foto per mes, tipus diari, explicant els canvis que ha anat fent. Penso que es un regal molt bonic per quan ella sigui gran. El que donaria jo per tenir quelcom mínimament semblant de quan jo era petita.


Aquí amb el seu germà, amb qui s'ho passa pipa :)





Pin It


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

1 comentario :

  1. Y yo sin ver esto...
    No entiendo como no os la habéis comido aún...jeje!!! Es tan bonita!!!
    Las fotos me encantan.

    ResponderEliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.