Sessions de Nadal

Aquest any les sessions de Nadal les realitzaré a l'estudi els matins dels dies 6 i 8 de desembre. A aquestes alçades ja no em queda cap hora lliure i n'estic molt agraïda als meus nous clients i, sobre tot, als que repeteixen un any més. Moltes gràcies per la vostra confiança, em fa molt i molt feliç que volgueu felicitar les Festes amb fotografies de La Bicicleta Vermella.

Aquest cap de setmana passat vaig voler fer unes fotos a la meus fills perquè sé que si no, no els hi en faré i em quedaré sense fotos nadalenques. També volia que us serveixin d'exemple per veure l'estil d'aquest any i sobre tot, perquè no us capfiqueu amb el tema de la roba. Aquí la Victòria surt de tres maneres diferents com a exemple. Com les sessions són curtetes, amb un tipus de roba n'hi ha suficient.

Com veieu, segueixen la línea del meu estil. Sencilles, lluminoses i espontànies. Bé, aquestes d'espontànies ho són molt perquè la meva filla, com té tota la confiança del món, no va parar quieta ni mig segon. Però ja m'agrada que sigui així, que les fotos reflecteixin com és ella, ben natural.






Pin It


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.