Fotografia de nounats a Terrassa | Núria

La Núria és la petitona de quatre germanes i, a més, és la meva última neboda. La vaig conéixer amb poques hores de vida i ja la vaig trobar preciosa, i aquí, en aquestes fotos que vem fer amb només 5 dies la trobo encara més bonica. És rodoneta, rosseta i fa olor de pastisset acabat de fer... Ains... no us podeu fer una idea del que m'arriben a agradar aquestes vides en miniatura acabades d'estrenar, i com s'arriben a estimar quan et toquen tan d'aprop, oi?

Benviguda a la vida, petita Núria. Estic segura que no t'aburriràs mai amb les teves germanes i sempre, sempre, hi haurà una ma per acompanyar-te.


Les dues germanes grans havien de ser a l'escola, però va poder venir la Júlia, que ha deixat de ser ja la petita de la casa per convertir-se en la germaneta gran, amb només 17 mesos.





Pin It


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.