L'estudi de La Bicicleta Vermella

Fa ja gairebé un any que La Bicicleta Vermella es va traslladar i encara no havia tingut temps de fer unes fotos decents a l'estudi. Avui us porto una entrada diferent, avui no hi ha nens, ni nounats, ni pares ni mares, avui us mostro el que els meus clients es troben quan venen a veure'm i l'espai que hi ha darrera de la càmera. És un lloc on jo em sento molt còmoda i tinc tot el que necessito a ma, a més d'una llum natural preciosa i que em permet no haver de fer us de flash ni de llums artificials.

Us espero amb els braços oberts, un cafetó  i unes galetones.





Pin It


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

4 comentarios :

  1. Respuestas
    1. Gracias corazón, me alegra que te guste. Ya sabes que estás más que invitada a venir cuando quieras ;)

      Eliminar
  2. Eva,

    cada cop que passo pel Passeig, per davant del teu estudi, em pregunto "...i com serà l'estudi de l'Eva?" "... deu estar ja aquí dalt treballant?", jeje. Avui has satisfet la meva curiositat :P

    Un estudi molt maco, molt "Eva", m'encanta!

    Un petonet!

    (Sóc la Roser Capdevila, de Terrassa, que vaig fer un parell de cursos amb tu)

    ResponderEliminar
    Respuestas
    1. Hola Roser!! Quina sorpresa! Doncs ja no estic al Passeig, ara estic al C/ Doctor Salvà, fa gairebé un any. Si algun dia vols passar, fes-me un toque!

      Petons!

      Eliminar

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.