Fotografia de nounats a Terrassa | Nil, 8 dies

Tot i ser ben petit, en Nil va estar ben despert gairebé tota la sessió, i és que de vegades això passa, i més sovint del que pensem. Quan veiem aquestes fotos de petitons ben adormidets, en postures fetals i fets una boleta, no us podeu fer una idea del que pot arribar a costar aconseguir-ho. Hi ha vegades que només amb una mica de lleteta de la mare i tranquilitat, el nounat cau en un son profund, però d'altres, ja pots ballar fins i tot una sardana de puntetes, que el petitó decideix que és millor estar ben despert.

Però no passa res, jo no m'encaparro en que el nounat dormi si no vol, no m'agrada forçar-los, així com no m'agrada tampoc forçar postures o allargar sessions 4 i 5 hores perquè vull fer servir aquest cistell o un altre.  Treballo amb el que em nounat em dona, i sempre, sempre, el resultat és bonic i un preciòs record, despert o adormit, jugant amb la naturalitat. Sí que és cert que quan estan desperts, amb poquets dies, no fixen encara la mirada o mouen molt els braços. Per això els embolico amb cura, perquè estiguin ben còmodes.

Com aquest petitó, en Nil, que no es va perdre detall i ens va regalar una sessió ben bonica. I si teniu dubtes de si està còmode despert i embolicat, només heu de veure les primeres imatges :)





Pin It


. . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . . .

No hay comentarios :

Publicar un comentario

Gràcies per la vostra visita. Gracias por vuestra visita.